2019. augusztus 6., kedd

Best of 2013

Top10 2013-ból
A téli utazásunk során Indiába mentünk egy hónapra, ahol megkértem Lilla kezét, és az esküvő után pedig Iránba mentünk nászútra három hétre. Innen vannak a képek. Még az utazás előtti év végén megleptem magam egy Nikon D3100-as kezdő cserélhető objektíves fényképezőgéppel, és azzal ügyködtem már ezeknél.

Ez még azért nem egy erőmű, és sokszor ellustálkodtam a nyers "digitális negatívok" megőrzését. De azért örömmel futottam át ezt az időszakot, hiszen jó sok élményből táplálkoznak ezek a képek. Itt jön az általam választott legjob 10 találat a közel 4000 lövedékből 

1) Iszfahán, Irán 


2) Gokarna, India


3) Hampi, India


4) Arambol, India


5) Iszfahán, Irán


6) Persepolis, Irán


7) Ooty, India



8) Chak-Chak, Irán


9)Hampi, India


10) Arambol, India



Szentimentális kimaradtak

Még pár kép, ami kimaradt, de azért betenném még ide.

Hampi, India


Teherán, Irán


Yazd, Irán


Yazd, Irán


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése