2019. április 23., kedd

Best of 2011

a 10 legjobb kép 2011-ből. Végül mindegyik Nepálból van.
Az első alkalom, hogy fényképeztem, 2011-ben volt, azután, hogy Lilla kijelentette, hogy ő bizony nem fogja végigdokumentálni az utazásunkat. 


Úgy döntöttem, hogy újra megnézem a készült képeket évről évre, és megosztom minden évből a szerintem 10 legjobbat. Kezdjük 2011-el. Itt egy nem cserélhető objektíves fényképezőgéppel nyomultunk, ami még Lilláé volt, és valahol Nepál közepén, Pokharában mutatta meg nekem egy hobbifotós, hogy mit jelent pár érték a fényképezésnél. A legelső képet leszámítva végül mind az ez utáni időszakból van. Sajnos a 1.5 megás file nagyon sokszor nem volt elég jó ahhoz, hogy lehessen belőle valami. 

20 kép alatt már nagyon nehéz volt szelektálni, ebben az évben elég sok dolog történt. Végül 10+2 lett =) Nem faszaság szerint van sorba téve, csak megszámoztam. Ha gondoljátok, írjátok meg, hogy szerintetek melyik a legjobb 3. 


1) Kathmandu, Nepal

Egy egy nagy ünnepségen készült a főtéren, amikor a Kumarival lehetett találkozni. 


2) Pokhara környéke, Nepal

Hát ez fogalmam sincs, hogy hol van pontosan, de az egyik kedvenc képem ebből az időszakból.


3) Upper Pisang, Nepal 


4) Annapurna Circuit, Nepal 

Néha el is felejtem, hogy ez mennyire durva volt.


5) Muktinath, Nepal 

Két sadhu az egyik legjelentősebb hindu szent faluban, 3710 méter magasan.


6) Kathmandu, Nepal 

Ezen elég sokáig gondolkoztam, de végül benne hagytam.


7) Kathmandu, Nepal 

Buddhista ceremónia a Kopan kolostorban.


8) Kathmandu, Nepal 

Anno emlékszem, hogy ezzel a képpel képzeltem magam a National Geographic címlapjára. :) Minden esetre az egyik legemlékezetesebb fénykép ebből az évből.


9) Kathmandu, Nepal 

Hamvasztási ceremónia a Pashupatinath templomban. Ezt inkább az érzelmi intenzitás miatt választottam.


10 ) Bhaktapur, Nepal


Annapurna, Nepal

Ez a +1. Itt sajnos a kompozíció nem valami jó, de nem tudtam elengedni ezt a képet.



Kathmandu, Nepal

Ez pedig a +2. Ezt Lilla fotózta, de kár lenne kihagyni


Igazából basszus rájöttem, hogy be akarom tenni a többi "döntőst" is. Majd max a többi évből nem lesz ennyi, de azért itt van kb 4 hónapnyi utazás ebben az évben. Sok képnél egyszerűen az élessége miatt szelektáltam ki.

Istanbul, Törökország


Muktinath, Nepal


Kathmandu, Nepal


Pokhara, Nepal


Annapurna, Nepal


Annapurna, Nepal


Annapurna, Nepal


Annapurna, Nepal


Kathmandu, Nepal


Ksthmandu, Nepal


Kathmandu, Nepal


Kathmandu, Nepal


Kathmandu, Nepal


Kathmandu, Nepal




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése