2010. május 2., vasárnap

az akimista


ismét érdekes dolog történt

Bár nem ismertem sem a szerzőt sem a könyvet, valamiért kb egy hete elkezdett bennem erősödni a vágy, hogy el kell olvasnom a könyvet. Nem nagyon tudtam megmagyarázni miért, de eddig bejöttek az ilyen megérzések filmeknél is meg könyveknél is úgyhogy miután tegnap végeztem a melóval és most van egy kis időm, úgy döntöttem megszerzem a könyvet és meg is tettem, és el is kezdtem olvasni.
Nagyon gyorsan megértettem, hogy miért éreztem úgy, hogy el kell olvasnom a könyvet,  és le sem tudtam tenni. Miután kiolvastam egyértelműen jelenthetem ki, hogy - bár nem sok könyvet olvastam - az alkimista azonnal az első számú kedvencem lett. Elhatároztam, hogy elolvasom a szerző összes többi könyvét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése