2009. november 3., kedd

Halloween

rózsaszínből vérvörösbe
31-e 2kor kezdődött, amikor munkába indultam. Pink koncert volt a belvárosi National Indoor Arena-ban. Ugyanúgy, mint az azelőtti nap, most is fél 10 körül végeztünk, miután mindenki halálrazabálta magát a megmaradt kajákból, ugyanis 3 étterem is egyszerre zárt. Én tortellinit, kagylót, halat, csiliscsirkét krumplipürével, hajában sült krumplit, párolt zöldséget, feketeerdőtortát, almáspitét, csokikrémtortát, sajttortát, és gyümölcssalátát ettem. Jó igen soknak tűnik de napi 1 kajálás van, szóval teve-styleba kell nyomni.
Siettem is, mert meg voltam hívva egy buliba, de másik útvonalon mentem, és elmentem a koncert mellett, ahonnan képtelen voltam elmozdulni, mert őrületesen jó volt.
Annyira jó volt, hogy inkább lekéstem az összes buszt, de végignéztem a koncertet. Ezután gyalog indultam neki az útnak, és folyamatosan eltévedtem, ráadásul a lány akinek tudtam a számát nem vette fel csak annyit írt fogj egy taxit, de nem tudtam a címet. Erre az esetre megadta egy másik lány is a számát (tényleg csak erre az esetre :-) ) de rossz számot adott meg (természetesen nem direkt :-) ) úgyhogy őt nem tudtam elérni, de egy idő után azért csak eltaláltam, de akkorra már mindenki befelé indult a városba, és hívták a taxikat. Jó igen, olyan mintha menekülnének előlem :-) de viccen kívül tényleg csak hülyén jöttek ki a dolgok. Jólvan mindegy a munkából hozott uzsiszacsit legalább le tudom tenni ide, nem kell cipelnem végig.
A buli, bár az őrült tömegeket látva nem gondoltam hogy jó lesz, végülis jó lett.
És még jelmezem is lett (ha nem is túl komplikált).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése