2009. november 14., szombat

birmingham - szolnok testvérkapcsolat


...

Persze nem arról van szó, hogy Birminghamnek bármi köze is lenne Magyarországhoz, inkább az én szemszögemből lett egy kicsit magyarabb a környék.
Egyre inkább kezdem megismerni ugyanis az itteni, a pirosfehérzöldből a zöldre kicsit nagyobb hangsúlyt fektető szolnoki-pesti kolóniát, akik lépten nyomon megrendítik a külföldi magyarokról alkotott előítéleteimet. De továbbra is úgy gondolom, hogy különösen szerencsés módon találkoztam pont velük (vagy egészen egyszerűen azért, mert más szart a körlevelemre, Gergő pedig megkeresett, hogy mi a helyzet velem). Gergő annak az útnak jár a végén, amit én most kezdek, és olyan sztorikkal rendelkezik, hogy el is vette a kedvem a blogírástól, de azért úgy döntöttem csak írok már valamit.
És megérkezett pestországból Virág is, réges régi ismerősöm, aki most kezd nekivágni majd a kalandoknak. 
A napjaim egyébként hasonlóan telnek, dolgoztam
A-Ha

Fleetwood Mac

Muse

és Beyoncé koncerten is

kevés órát kevés pénzért, mondjuk Beyoncén közel 50 font borravalót kaptam, ami elég jó kis rekordnak számít a pincérek között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése