2009. október 2., péntek

pöri

felpörögtek az események
Miután az érkezésem utáni másnap (tegnap) felkeltem megérdeklődtem a címemet, és a telefonszámomat, átírtam a CVmet és elkezdtem küldözgetni jelentkezéseket állásokra. Küldtem vagy 50et, nem annyira sok nem is számítottam sok mindenre. Gondoltam majd délután beugrom a városba aztán elkezdek osztogatni. 
Persze reménykedtem benne, hogy hamar találok munkát, azt nem gondoltam volna, hogy gyakorlatilag pár órával később már csörögni fog a telefon. Kaptam egy interjúajánlatot másnap 10:15 marketing cég. Óriási. Nem is olyan sokkal utána megint csörgött a telefon, és megint engem kerestek, és megint kaptam egy interjúajánlatot egy másik céghez, ide 9:15-re. Wow. 
Azért bemetem a városba, álljunk több lábon, de annyira meghökkentett, hogy ilyen gyorsan beindultak a dolgok, hogy nem is vittem semmit, se önéletrajzot se semmit. Szóval céltalanul leszálltam a belvárosban, és bementem a buszmegálló melletti bevásárlóközpontba
 
ami annyira nagy, hogy fogalmam sem volt hogy hány emeletes, csak mentem a mozgólépcsőkön és mindíg más volt. A running sushik, a csokiszökőkutak, a fánkok meg a plazmatévék teljesen elbódítottak. Olyan ruhaboltokban voltam, hogy azon sem lepődtem volna meg ha belépőt kérnek, hogy egyáltalán bemehessek. Na mindegy, mire észbekaptam már hat óra múlt, szóval indultam haza, nagynehezen visszataláltam a buszhoz, mert attól függően, hogy hol jutok ki a bevásárlóközpontból akár 20 perces különbség is lehet az utat illetően.
Ma reggel 7 körül keltem, hogy készülődjek, nagy örömömre a nadrág, amit Limerickben vettem, és véletlenül kisebb méretet vettem jó lett rám (lehet az izgalom :) ).  Az első helyen tetszettem nekik, behívtak második interjúra holnap 12:30-ra. A másik helyen is tetszettem, és ott is behívtak 12:30 ra holnap, ami ugye nem jó. Így hát behívtak ma 14:00 ra, és el is mentem. Volt egy ilyen kis tájékoztatójellegű dolog. A sorsom, hogy ne fix bérért dolgozzak úgytűnik a sírig fog üldözni, ugyanis ez is ügynökösdi lenne, a sky fizetős tv csatornát kell eladni. Mondjuk elég jó az a sky hd adás meg internet meg minden. olyan mint a upc. vagy nemtudom.
lényeg a lényeg, mire hazaértem már meg is kaptam a telefont, hogy hétfőtől várnak betanításra, ami hat nap, ami után kiderül majd, hogy dolgozhatok-e nekik. plusz kaptam Legolandből is emailt, hogy várnak szeretettel Windsorba. 
szóval meló meló hátán, nem is tudom hova kapjak. nem is tudom mihez kezdjek. 90 nap munkakeresés után ez így kicsit hirtelen jött. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése