2009. augusztus 29., szombat

próbanap

tegnap volt a próbanapom
Sajnos a szomszéd valamiért nem küldi a wifijelét az ablakunk felé úgyhogy netkávézóba kellett jönnöm. Feltöltöttem a képeket a kirándulásról, meg megírtam hozzá a rövid beszámolót is, de itt a tegnapi nap sztorija.
Szóval még szerdán úton hazafelé kaptam a telefont, hogy akkor tegnap menjek ötre dolgozni ha ráérek.
Összeszedtem minden erőmet, egész nap poharakkal meg tányérokkal gyakoroltam, meg megpróbáltam mindent megtanulni Sárától elméletben. Persze ezt gyakorlatba átvinni azért nem annyira egyszerű.
Az első egy óra borzalmas volt aztán szépen lassan kezdtek összeállni a dolgok, de amiatt, hogy még nem voltam pincér és tapasztalt pincért keresnek, meg amiatt, hogy már ideje lenne melót találnom azért, meg amiatt, hogy egy elég puccos étteremben kellett dolgozni, meg amiatt, hogy nem ismertem a menüt meg a borokat és úgy kellett felvennem a rendelést eléggé paráztam. Sajnos így nehéz felszabadultan és magabiztosan végezni a dolgomat, mert rengeteg dolgora oda kell figyelni.
Mindenesetre minden tőlem telhetőt megtettem, annyira pörögtem, amennyire tisztán még életemben soha. Emiatt nyugodtan várom a vasárnapot, amikor kiderül, hogy megkapom e a munkát, hiszen innentől már nem rajtam múlik a dolog.
Vasárnap egyben költözünk is a Mariott hotel apartmanjai közül az egyik két szobásba. Mivel Sáráék együtt vették ki, de szeptemberre hazamennek, lakhatok a helyükön, így a szeptemberi szállásomat ingyen sikerült letudni.
Vasárnap körül megpróbálok újra jelentkezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése